luni, august 28, 2006

Autograf cu dedicatie

Draga mea, Cori...

din pana mea stramba, in sfarsit de noapte, caci orele se fac din ce in ce mai mari si tind sa-mi descopere dimineata... din convoiul de ganduri, m-am chinuit sa-mi amintesc adresa blogului pe care deja il aveam facut... Aiurea in tramvai, ura si la gara...blog not found...or something...

Ce ma doare mai tare e ca acolo debordam de inspiratie...si chiar scrisesem un post frumos..pe care insa nu l-am facut public in ideea ca-l voi resuscita...ii lipsea un dram de viata.

Uite-ma convinsa, de tine, sa revin in incercarile mele scriitoricesti...
Ca si daca voi datora cuiva un talent renascut(ptiu!)...apai tie sa-ti revina meritele ca o "inspiratie" artificiala, a ta... a reinundat demnitatea mea scriitoriiceasca si abund de sintagme in ore tarzii sau "devremi":P

Te pupic facial-frontal, draga mea prietena!

Un comentariu:

Cori spunea...

Nu-mi datorezi nimic...
Te rog doar sa ai grija de vorbele care te-au facut sa reinvii si atunci cand ma vei vedea cazand sa mi le arunci ca sa ma pot agata de ce sunt.
Tu scrii pentru ca esti, eu doar visez pentru ca nu-mi pot invinge frica...

Te imbratisez cu mult dor de un roz pal!